LARUN MENDI TALDEA

Labiagatik Larunera edo Larunetik Labiagara? Erranen genuke Labiagakook Berako mendi ttonttorrekin badugula harreman berezia. Izan ere 1984an Ikastolako Larun Mendi Talde arrakastatsua sortu zen. Mendizaletasuna bultzatzeko, Berako txoko desberdinak ezagutzeko, gizarte osasuntsu bat hezteko, kirola bultzatzeko, ikastolako kideen arteko harremanak sendotzeko, eta naturaz gozatzeko sorturiko mendizale taldea dugu, bertzeak bertze, Larun Mendi Taldea. Igandeetan egin ohi ditugu txangoak, hurrengora heldu zara?

herri-harro-logoa.png

KORRIKA

Larun Mendi taldeari egokitu zaion kilometroa:

Martxoak 24 (23tik 24rako gaua)      2697B 04:00ak aldera Eztegaran.

Hurrengo irteera: gure inguruko txori espezieak ezagutzera

Noiz: apirilaren 6an, larunbata, 9:30ean. (Data berria, aurrekoa bertan behera gelditu zen)

Non: Eztegarako egoitzan.

Basozaina eta Aranzadi Zientzia elkarteko
ornitologoa den Mikel Olano, Ikastolara etorriko da gure inguruko txori espezieak ezagutaraztera.
Ordu beteko emanaldiaren ondotik, mendira aterako gara txoriak ikustera eta euren kantuak aditzera.

Gondendiagara irteera

Otsailaren 18an, Gondendiagara joan ginen.

Primerako goiza!! (Eta gaztetxoak gogoa asetzeko Laruneraino!!) Aupa zuek!!!

mendi irteera.jpg